Ahad, 9 Disember 2012

sEbuAh kehIduPan Qu

Bermacam-macam dugaan kulalui,kurasai sakit tutun naiknya meniti hari-hariku.apabila kubisa menggapai sebuah harapan,sebuah impian aku dibiar sendiri.dan tika ku mencari sebuah ketenangan bagi melenyapkan segala kekosongan,keresahan di hati...aku ditemui di jumpai aku dibelai penuh kasih sayang dengan penuh manja....
Di saat kegembiraan,kejayaan,kuraih,kucapai,ku sendirian sekian kalinya..entah apa yanng kurang kusendiri tidak pasti..

siapakah aku??salahkah aku menjadi seribu tanda tanya buat diriku..tidakku minta untuk jadi sebegini rupa ..
tidak kucari ia dalam kesibukan,tidak ku cari ia dari sesiapa.melaikan ia datang sendiri rasa itu..
adakah itu salahku bila kuhulurkan tanganku? ? ?

sebuah  kehidupan penuh ranjau dan pancaroba,penuh dengan liku-liku hidup dan andai sudah tertulis untukku..diri ini tidak benta untuk gembira,merasai nikmat-nikmat kebahagian dan aku pasrah dalam keterpaksaan...



YANG BENAR
(farah azerah@zuhara bt abdul rahim)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan